Zachęcamy dyrektorów szkół do dołączenia do bezpłatnego programu „mLegitymacja” w ramach aplikacji „mObywatel”. mLegitymacja to elektroniczna wersja tradycyjnej legitymacji szkolnej, czyli legitymacja w smartfonie.
Jest to wygodne rozwiązanie, które ułatwia codzienne funkcjonowanie uczniów. Co ważne, zgodnie z prawem mLegitymacja jest oficjalnym dokumentem, honorowanym równorzędnie – dokładnie tak samo jak legitymacja papierowa. Przykładowo podczas kontroli biletowej w komunikacji miejskiej z poziomu smartfona uczniowie mogą poświadczyć, że są uczniami danej szkoły.
Aby szkoła mogła przystąpić do programu „mLegitymacja”, dyrektor danej placówki musi zgłosić szkołę poprzez portal OSE: https://ose.gov.pl/lista-szkol-mlegitymacja
Więcej informacji o programie na stronach:
https://www.gov.pl/web/mobywatel/mlegitymacja-szkolna
https://ose.gov.pl/mlegitymacja