Dane dotyczące liczby szkół, które wypełniły ankiety monitorowania:
L.p. | Zakres monitorowania | Liczba szkół/placówek wynikająca z planu monitorowania | Liczba szkół, które wypełniły ankietę | Stan realizacji (%) |
1. | Uwzględnianie zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych uczniów w procesie kształcenia.
(SZKOŁY PODSTAWOWE) |
39 | 7 | 17,95% |
Uwzględnianie zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych uczniów w procesie kształcenia.
(LICEA) |
5 | 1 | 20% | |
Uwzględnianie zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych uczniów w procesie kształcenia.
(SZKOŁY PRZYSPOSABIAJĄCE DO PRACY) |
1 | 2 | 200% | |
Wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz realizacja zapisów podstawy programowej w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w przedszkolach.
(PRZEDSZKOLA) |
621 | 499 | 80,35% | |
Wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych oraz realizacja zapisów podstawy programowej w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w przedszkolach.
(PUNKTY PRZEDSZKOLNE) |
109 | 42 | 38,53% |