Wojewódzka Komisja Konkursowa informuje, że miejscem, w którym odbywa się II etap każdego Konkursu Przedmiotowego dla każdego ucznia jest jego własna szkoła.
Dyrektor każdej szkoły, która zgłosiła uczniów do II etapu konkursów przedmiotowych organizuje w swojej szkole dla tych uczniów Komisję Konkursową wyznaczając odpowiednie pomieszczenie tylko do tego celu.
Komisje Konkursowe powoływane przez Dyrektora szkoły powinny składać się z co najmniej 2 nauczycieli. Nauczyciele Ci nie mogą uczyć przedmiotu z którego odbywa się konkurs. Dyrektor szkoły zobowiązany jest do powołania do Komisji w skład której powołany jest jeden nauczyciel z innej szkoły, niekoniecznie tego samego typu.
Informacje na temat przebiegu konkursów w szkołach, jak również loginy i hasła dla każdego zgłoszonego ucznia zostały przesłane do każdego gimnazjum poleconym priorytetem jeszcze przed świętami. Listy zgłoszonych uczniów znajdują się na naszej stronie internetowej.
II etap konkursów zaczynamy już 9 stycznia 2017 r o godzinie 10.00 Konkursem Geograficznym.
Wojewódzka Komisja Konkursowa