23 sierpnia 2016

Komunikat w sprawie zgłaszania wypadków

Szanowni Państwo
Dyrektorzy szkół i placówek
w województwie świętokrzyskim

Działając na podstawie par. 41 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69, ze zmianami) przypominam Państwu o obowiązku niezwłocznego powiadamiania Kuratorium Oświaty w Kielcach o wypadku śmiertelnym, ciężkim, zbiorowym. Zawiadomienie można składać w jednej z dwóch form:

Zawiadomienie powinno zawierać dokładny adres szkoły, rodzaj, okoliczności i datę wypadku, imię i nazwisko poszkodowanego ucznia, imię i nazwisko oraz stanowisko osoby zgłaszającej.

 

Świętokrzyski Kurator Oświaty

Kazimierz Mądzik